Advertisement

קובי פינקלר : השרון הפורח - עמק חפר שלא הכרתם | ערוץ 20 - קובי הזה משקר, בשני דיווחים שונים לשון שונה ברורה.

קובי פינקלר : השרון הפורח - עמק חפר שלא הכרתם | ערוץ 20 - קובי הזה משקר, בשני דיווחים שונים לשון שונה ברורה.. קובי הזה משקר, בשני דיווחים שונים לשון שונה ברורה. כמו כן, משמש פינקלר כמרצה לתנך, צבא וביטחון, תקשורת ותחומים נוספים. ערוץ 20 | קובי פינקלר לוקח אותנו איתו לטיול בעמק המיוחד. הפרשן הצבאי קובי פינקלר אמר אמש בשידור כי לצערנו הרב זה לא הביא להמוני הרוגים בעקבות נפילת רקטה. הפרשן הצבאי של ערוץ 20, קובי פינקלר, פוטר היום (חמישי) מערוץ 20, יממה לאחר שעורר סערה כשדיווח על הנפילות בצפון ואמר:

© סופק על ידי הארץ קובי פינקלר בשידור של ערוץ 20, אתמול צילום: כמו כן, משמש פינקלר כמרצה לתנך, צבא וביטחון, תקשורת ותחומים נוספים. בנוסף, פינקלר משמש גם כמנהל כתבי תחום התיירות והתרבות ברדיו קול חי, עיתון בשבע, ערוץ 7 ונופשים. לאחר שהתברר כי הדברים נאמרו יותר מפעם אחת, הוחלט לסיים באופן מידי את ההתקשרות עם מר פינקלר. תחת עייפות נפלה שגגה בדבריי, הכוונה הייתה לשמחתנו.

ירושלים אורו של עולם, טיולו השבועי של קובי פינקלר - רדיו ...
ירושלים אורו של עולם, טיולו השבועי של קובי פינקלר - רדיו ... from www.93fm.co.il
התבטאויות חריגות של הפרשן הצבאי קובי פינקלר, שהביע אתמול זה כנראה לא הותיר ברירה להנהלת ערוץ 20, שהודיעה הבוקר כי היא רואה בחומרה רבה ומתנערת לחלוטין מהדברים הקשים שאמר הפרשן הצבאי קובי פינקלר. לאחר שהתברר כי הדברים נאמרו יותר מפעם אחת, החליטה הנהלת הערוץ לסיים באופן מיידי את ההתקשרות עם מר פינקלר ולזמן את המעורבים בשידור לבירור והסקת מסקנות. צריך לקחת את זה בפרופורציה, זו לא מלחמת לבנון השלישית. קובי פינקלר, הכתב הצבאי של ערוץ 20 דיווח על נפילה בישוב ערבי גדול ואמר בשידור: ערוץ 20 | קובי פינקלר לוקח אותנו איתו לטיול בעמק המיוחד. עוד קודם לכן פרסמה הנהלת הערוץ הודעת תמיכה בפינקלר, ‏במסגרת דיווח של הפרשן הצבאי קובי פינקלר, נאמר הערב משפט שלא היה צריך להיאמר. כמו כן, משמש פינקלר כמרצה לתנך, צבא וביטחון, תקשורת ותחומים נוספים. כל הכתבות של קובי פינקלר.

חבל שלא היו שם המוני הרוגים.

תחת עייפות נפלה שגגה בדבריי, הכוונה הייתה לשמחתנו. הפרשן הצבאי של ערוץ 20, קובי פינקלר, פוטר היום (חמישי) מערוץ 20, יממה לאחר שעורר סערה כשדיווח על הנפילות בצפון ואמר: כשנשאל על ההתבטאות עמד בתחילה פינקלר מאחורי הדברים והסביר כי בשפרעם מחאו כפיים על הירי, אולם מיד לאחר מכן חזר בו ואמר לעין השביעית כי הוא מבין. פינקלר התייחס לטילים שנורו על יישובי הצפון והוסיף: קובי פינקלר, יור תא הכתבים הצבאיים ופרשן צבאי בערוץ 20, אמר בשידור כי הוא מצטער שרקטה לבנונית לא הרגה אזרחים בשפרעם • פינקלר: הנה משהו שלא ידעתם על העיתונאי קובי פינקלר, שמשמש ככתב צבאי בתחנת הרדיו קול חי: אז קובי סמרנו מנהל אתר אגמון החולה מספר לנו שביום ראשון של חול המועד סוכות הם הולכים לעשות שמה יום נגישות ישראל שזה אומר מה קובי? רקטה כאמור, האמירה של פינקלר עוררה סערה. בנוסף, פינקלר משמש גם כמנהל כתבי תחום התיירות והתרבות ברדיו קול חי, עיתון בשבע, ערוץ 7 ונופשים. בהודעה שפורסמה מטעם הערוץ נכתב: מוסר שיעור ועולה לשידור בו זמנית. הוא הוסיף ואמר כי לצערנו הרב זה לא הביא להמוני הרוגים שם. במסגרת דיווח של הפרשן הצבאי קובי פינקלר, נאמר הערב משפט שלא היה צריך להאמר.

ברוכים הבאים לאתר החדש של הדפוס הדיגיטלי קובי רן בעמ. קובי פינקלר דיווח על נפילה בשפרעם ואמר בשידור: צריך לקחת את זה בפרופורציה, זו לא מלחמת לבנון השלישית. אתמול שיתף הערוץ בחשבון הטוויטר שלו התנצלות לדברים שכתב קובי פינקלר. עוד קודם לכן פרסמה הנהלת הערוץ הודעת תמיכה בפינקלר, ‏במסגרת דיווח של הפרשן הצבאי קובי פינקלר, נאמר הערב משפט שלא היה צריך להיאמר.

‫Crime Minister - ויש גם אנשים שגם הנזק העיקרי לא מזיז...‬
‫Crime Minister - ויש גם אנשים שגם הנזק העיקרי לא מזיז...‬ from lookaside.fbsbx.com
במהלך החודש הקרוב, פריחת החלמוניות בגולן בשיאה, מומלץ לטייל במזג אוויר נעים ולחזות בפריחה צהובה ומשגעת.קובי פינקלר 06/10/2019. הנה משהו שלא ידעתם על העיתונאי קובי פינקלר, שמשמש ככתב צבאי בתחנת הרדיו קול חי: הנהלת ערוץ 20, רואה בחומרה רבה ומתנערת לחלוטין מהדברים הקשים שאמר הפרשן הצבאי קובי פינקלר. חבל שלא היו שם המוני הרוגים. תחת עייפות נפלה שגגה בדבריי, הכוונה הייתה לשמחתנו. פרשנינו הצבאי קובי פינקלר התלווה לגדוד שמשון, שחיסל בשבוע שעבר את המחבל שיידה סלעים לעבר מכוניות יהודיות וסיכן את חיי הנוסעים. קובי הזה משקר, בשני דיווחים שונים לשון שונה ברורה. צריך לקחת את זה בפרופורציה, זו לא מלחמת לבנון השלישית.

ערוץ 20 מעסיק ומארח באופן קבוע אנשי ימין קיצוני וגזענים אך התבטאותו של פינקלר הייתה יותר מדי גם בשבילם.

פרשן ערוץ 20 קובי פינקלר דיווח אתמול על נפילות הרקטות מלבנון בישראל ואמר בין השאר כי אחת הרקטות נפלה במגרש כדורגל ביישוב הערבי שפרעם. הנה משהו שלא ידעתם על העיתונאי קובי פינקלר, שמשמש ככתב צבאי בתחנת הרדיו קול חי: אתמול שיתף הערוץ בחשבון הטוויטר שלו התנצלות לדברים שכתב קובי פינקלר. לאחר שהתברר כי הדברים נאמרו יותר מפעם אחת, החליטה הנהלת הערוץ לסיים באופן מיידי את ההתקשרות עם מר פינקלר ולזמן את המעורבים בשידור לבירור והסקת מסקנות. הוא הוסיף ואמר כי לצערנו הרב זה לא הביא להמוני הרוגים שם. כעת ניתן למצוא בקלות מידע על השירותים שלנו, המוצרים שלנו ועזרים שונים לצורך הדפסה. קובי פינקלר הוא כתב תיירות, ברדיו קול חי לאחר שהתברר כי הדברים נאמרו יותר מפעם אחת, הוחלט לסיים באופן מידי את ההתקשרות עם מר פינקלר. כשנשאל על ההתבטאות עמד בתחילה פינקלר מאחורי הדברים והסביר כי בשפרעם מחאו כפיים על הירי, אולם מיד לאחר מכן חזר בו ואמר לעין השביעית כי הוא מבין. צריך לקחת את זה בפרופורציה, זו לא מלחמת לבנון השלישית. קובי פינקלר, יור תא הכתבים הצבאיים ופרשן צבאי בערוץ 20, אמר בשידור כי הוא מצטער שרקטה לבנונית לא הרגה אזרחים בשפרעם • פינקלר: קובי פינקלר סוקר בפניכם ספרים, סרטים והצגות, תערוכות ואירועי תרבות. התבטאויות חריגות של הפרשן הצבאי קובי פינקלר, שהביע אתמול זה כנראה לא הותיר ברירה להנהלת ערוץ 20, שהודיעה הבוקר כי היא רואה בחומרה רבה ומתנערת לחלוטין מהדברים הקשים שאמר הפרשן הצבאי קובי פינקלר.

הנהלת ערוץ לא נשארה אדישה: נבנו עמדות תצפית גבוהות, הבריכות נוקו ונחפרו לעומק, הוקמו איים במרכז הבריכות וגם מבני מיסתור לתצפית ולהסבר מצולם של כל הציפורים. כתב ערוץ 20 קובי פינקלר פוטר הבוקר מתפקידו, לאחר שאמש הביע אכזבה בשידור מכך שלא נהרגו אזרחים ישראלים לאחר נפילת רקטה בשפרעם. רקטה כאמור, האמירה של פינקלר עוררה סערה. קובי פינקלר דיווח על נפילה בשפרעם ואמר בשידור:

יומן מסלול טיול באשדוד כפי שלא היכרתם | מסלולי טיול ...
יומן מסלול טיול באשדוד כפי שלא היכרתם | מסלולי טיול ... from tiulim.net
אתמול שיתף הערוץ בחשבון הטוויטר שלו התנצלות לדברים שכתב קובי פינקלר. לאחר שהתברר כי הדברים נאמרו יותר מפעם אחת, הוחלט לסיים באופן מידי את ההתקשרות עם מר פינקלר. קובי פינקלר הוא כתב תיירות, ברדיו קול חי הוא הוסיף ואמר כי לצערנו הרב זה לא הביא להמוני הרוגים שם. ערוץ 20 מעסיק ומארח באופן קבוע אנשי ימין קיצוני וגזענים אך התבטאותו של פינקלר הייתה יותר מדי גם בשבילם. אז קובי סמרנו מנהל אתר אגמון החולה מספר לנו שביום ראשון של חול המועד סוכות הם הולכים לעשות שמה יום נגישות ישראל שזה אומר מה קובי? כתב ערוץ 20 קובי פינקלר דיווח אתמול (רביעי) על נפילות של רקטות בשטחי הצפון. הפרשן קובי פינקלר דיווח על רקטות שנפלו ביישוב ערבי והוסיף את ההערה המקוממת • צפו בדיווח שהביא לפיטוריו.

© סופק על ידי הארץ קובי פינקלר בשידור של ערוץ 20, אתמול צילום:

הנהלת הערוץ מתנערת לחלוטין מהדברים הקשים. הנה משהו שלא ידעתם על העיתונאי קובי פינקלר, שמשמש ככתב צבאי בתחנת הרדיו קול חי: כשנשאל על ההתבטאות עמד בתחילה פינקלר מאחורי הדברים והסביר כי בשפרעם מחאו כפיים על הירי, אולם מיד לאחר מכן חזר בו ואמר לעין השביעית כי הוא מבין. קובי פינקלר הוא כתב תיירות, ברדיו קול חי פינקלר התייחס לטילים שנורו על יישובי הצפון והוסיף: במסגרת דיווח של הפרשן הצבאי קובי פינקלר, נאמר הערב משפט שלא היה צריך להאמר. כתב ערוץ 20 קובי פינקלר פוטר הבוקר מתפקידו, לאחר שאמש הביע אכזבה בשידור מכך שלא נהרגו אזרחים ישראלים לאחר נפילת רקטה בשפרעם. ״חבל שלא היו שם המוני הרוגים״. פרשן וכתב צבאי ברדיו קול חי, מגיש תוכניות ברדיו, כתיבה צבאית בערוץ 7, מבכירי כתבי התיירות מזה שלושים שנה במדיה הדתית, מסקר תרבות לסוגיה. לאחר שהתברר כי הדברים נאמרו יותר מפעם אחת, הוחלט לסיים באופן מידי את ההתקשרות עם מר פינקלר. אתמול שיתף הערוץ בחשבון הטוויטר שלו התנצלות לדברים שכתב קובי פינקלר. התבטאויות חריגות של הפרשן הצבאי קובי פינקלר, שהביע אתמול זה כנראה לא הותיר ברירה להנהלת ערוץ 20, שהודיעה הבוקר כי היא רואה בחומרה רבה ומתנערת לחלוטין מהדברים הקשים שאמר הפרשן הצבאי קובי פינקלר. כעת ניתן למצוא בקלות מידע על השירותים שלנו, המוצרים שלנו ועזרים שונים לצורך הדפסה.

Posting Komentar

0 Komentar